Pasrah itu Berserah




Langit menangis bersama aku. Pilu yang teramat sehingga ke titik akhir air mataku. Jika dapat dirobek dadaku, mungkin terlihatlah hati aku yang sudah bengkak. Bermonolog aku sendiri. Masihkah sempat untuk aku pulihkan semua? Masihkah ada ruang ditempatkan untuk diri ini. Semua ini bukan untuk aku sahaja. Malah untuk semua.


Bait-bait kata yang dilontarkan bagi memujuk aku semuanya tidak dapat dihadam. Tiada siapa yang memahami betapa payahnya apa yang aku rasakan. Terkadang aku rasakan patut saja aku berundur  dan tidak perlu meneruskan landasan ini. Aku sangat pandai memberi nasihat kepada handai jika mereka bermasalah. Namun, aku sendiri tidak mampu menghadapi dugaan yang kunjung dalam hidup ini. Tidak mengapalah jika ini pengakhirannya. 

Comments

  1. Titanium Curling Wand - Titsanium Art
    This unique 2016 ford fusion energi titanium piece is one of the perfect pieces smith titanium for those who wish to take titanium dive watch a trip to the Moon. This titanium band rings elegant design allows you to titanium nitride coating service near me set your $8.00 · ‎In stock

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Terakhir

Hairan

Dandelion